W związku z planowanym do realizacji projektem „Stworzenie pierwszego na Śląsku profesjonalnego Centrum Leczenia Choroby Okluzyjnej”, planowanego do realizacji ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (dla osi priorytetowej: III. Konkurencyjność MŚP dla działania: 3.2. Innowacje w MŚP) Dentim Clinic ogłasza zapytania ofertowe na reklamę w Google Adwords i pozycjonowanie stron internetowych.
Specyfikacja:
Reklama w Google Adwords dotyczy promowania jednej strony internetowej w wyszukiwarce Google, poprzez stworzenie i optymalizowanie 10 kampanii reklamowych obejmujących frazy związane z tematyką choroby okluzyjnej w trakcie 6 miesięcy.
Pozycjonowanie jednej strony internetowej w wyszukiwarce Google dotyczy 10 fraz związanych z tematyką choroby okluzyjnej w trakcie 12 miesięcy.
Zamawiający dokona wyboru oferty na podstawie porównania:
1. cen (netto), ocena polega na obliczeniu ilorazu ceny najniższej do ceny oferowanej gdzie oferta z najniższą ceną otrzyma 1 punkt, następnie ocena jest przemnażana razy wagę 90%
2. termin realizacji, ocena polega na obliczeniu terminu najkrótszego do oferowanego terminu realizacji, gdzie oferta z najkrótszym terminem otrzyma 1 punkt, następnie ocena jest przemnażana razy wagę 10%
Ocena końcowa jest sumą w/w ocen szczątkowych, gdzie ocena idealna wynosi 1.
Oferty należy złożyć do dnia 22.02.2017 do godziny 10:00, w siedzibie Zamawiającego tj.: ul. Johna Baildona 12/3, 40-115 Katowice lub drogą elektroniczną na adres email: arek@dentim.pl. Osoba wyznaczona do kontaktu z oferentami – Arkadiusz Buziewicz, e-mail: arek@dentim.pl.
Aktualizacja z dnia 24.02.2017
Po przeprowadzonym rozeznaniu rynkowym, informujemy iż za najkorzystniejszą wybrano ofertę firmy:
Balance Polska Sp. z o.o.
Adres: ul. W. Przybylaka 14, 41-300 Dąbrowa Górnicza