Kolejnym wyróżnieniem dla naszej kliniki było uhonorowanie specjalnym wyróżnieniem „Laur Pacjenta”. Wiadomość ta zasługuje na podkreślenie ponieważ nie zgłaszaliśmy swojego udziału w tym plebiscycie, a jednak nasza praca została zauważona i doceniona przez zewnętrzną instytucję.
Tym bardziej gratulujemy tego osiągniecia naszemu zespołowi, a szczególnie Wojtkowi 😉
Potwierdza to również naszą determinację w codziennej pracy, która zawsze sprowadza się do jednego – maksymalnego zadowolenia naszych pacjentów. Osiągamy to poprzez ciągłą pracę nad zespołem oraz nad jakością usług jakie oferujemy. Robimy to ponieważ – według nas – zadowolony pacjent to najlepszy pacjent. Praca z zadowolonym pacjentem to sama przyjemność. Zadowoleni pacjenci rzadko odwołują wizyty i chętnie spędzają czas w klinice. Zadowoleni pacjenci chętnie wracają i równie chętnie polecają nas swoim bliskim i znajomym.
Jak pisał Jim Collins (amerykański autor analizujący najlepsze i największe firmy świata, tworzone od podstaw z myślą o satysfakcji klienta) „good is enemy of great”. Dla wielu z Was być może jest już oczywiste, że w Dentim Clinic kierujemy się zasadami z jego najlepszej książki „From good to great”. Dlatego też nie poprzestajemy tylko na dobrych wynikach, lecz dążymy do osiągnięcia najlepszych.
Jeżeli jesteście zainteresowani tematem zachęcamy do lektury. Bezpośredni link do księgarni internetowej tutaj http://www.empik.com/good-to-great-collins-jim,596447,ksiazka-p.