Katowice: 32 720 12 47 Bydgoszcz: 52 522 28 88

32 206 88 00 502 069 396

NAJLEPSZA KLINIKA W POLSCE WEDŁUG GCR

Opiekun Pacjenta – jeszcze wyższa jakość obsługi w Dentim Clinic

Dentim Clinic - Opiekun Pacjent

Wychodzisz z wizyty u swojego lekarza i nagle uświadamiasz sobie, że nie do końca rozumiesz, co Ci dolega i na czym będzie polegało leczenie? Niepokoi Cię skomplikowanie brzmiąca diagnoza przedstawiona specjalistycznym słownictwem? Chcesz uzyskać więcej informacji? Zastanawiasz się, co czeka Cię na kolejnej wizycie, jak dokładnie będzie wyglądał zabieg, czy może dostępne są inne metody? Przed wizytą stres narasta, a Ty zaczynasz nerwowo poszukiwać informacji w internecie, bo nie wiesz, do kogo możesz zwrócić się po pomoc. Czy taki scenariusz jest Ci dobrze znany? Nic dziwnego – są to trudności, z którymi boryka się większość osób leczących się w Polsce. Czy są jakieś inne rozwiązania? Jak najbardziej. Odpowiedzią na ten problem jest możliwość skorzystania z pomocy Opiekuna Pacjenta – opcji dostępnej w Dentim Clinic od 2018 roku.

Z tego wpisu dowiesz się:

– czym zajmuje się Opiekun Pacjenta,
– co zyskujesz dzięki tej funkcji,
– dlaczego działania Ania, Doroty i Magdy są tak cenione,
– w jakim leczeniu funkcja Opiekuna okazuje się nieoceniona

 

W jakim celu powstała funkcja Opiekuna Pacjenta?

Decyzja o wizycie u stomatologa dla wielu osób nie jest łatwa. Powodów jest wiele: często obawiają się, że będą oceniani; wstydzą się swoich zębów; martwią się, że leczenie okaże się wyjątkowo złożone; stresują się, że nie zdążą podczas wizyty zadać lekarzowi wszystkich istotnych pytań. Zdarza się, że czują się zagubieni, ponieważ nie wiedzą, gdzie szukać porady dotyczącej tego, jak mogą wyleczyć swoje zęby i poprawić uśmiech. To wszystko powstrzymuje ich od podjęcia kroku, który mógłby całkowicie zmienić ich życie. Aby temu zapobiec powstała funkcja Opiekuna Pacjenta – swoistego przewodnika po świecie stomatologii. Jego obecność zapewnia Pacjentowi poczucie bezpieczeństwa i komfortu oraz czyni leczenie bezstresowym.

 

Nowe stanowisko w świecie polskiej stomatologii

Opiekun Pacjenta to zupełnie nowe stanowisko, do tej pory nieznane w polskiej stomatologii. Jak pokazuje doświadczenie, jest to jednak niezwykle potrzebna funkcja, której dotychczas brakowało Pacjentom. Świadczą o tym opinie tych osób, które miały już okazję odbyć leczenie pod opieką osobistego Opiekuna i bardzo doceniają jego udział w całym procesie. To osoba, która stanowi wsparcie dla Pacjenta podczas złożonego leczenia (implantologicznego, protetycznego, chirurgicznego, a czasem także ortodontycznego). Od pierwszej wizyty aż do zakończenia całego procesu Opiekun pozostaje do dyspozycji Pacjenta poprzez kontakt telefoniczny. Odbywają się także spotkania, podczas których m.in. w przystępny sposób przedstawiony zostaje plan leczenia ze wszystkimi alternatywami i z uwzględnieniem kosztów. Opiekun przekazuje niezbędne informacje dotyczące planowanych zabiegów i wyjaśnia wszelkie szczegóły. Odpowiada także za skuteczną komunikację Pacjenta z lekarzem oraz koordynuje organizacyjne kwestie leczenia.

Pośrednik pomiędzy lekarzem i Pacjentem

Pomiędzy Pacjentem a lekarzem często tworzy się dystans. Dzieje się tak nawet w przypadku profesjonalnych lekarzy, którzy bardzo dbają o komfort swoich Pacjentów. Wynika to z faktu, że każdy specjalista ma ograniczony czas dla Pacjenta i najczęściej nie może pozostać do jego dyspozycji poza wyznaczonym terminem wizyt. Innym czynnikiem utrudniającym komunikację jest specjalistyczne słownictwo medyczne. W tych wszystkich kwestiach z pomocą przychodzi Opiekun, który pełni on rolę pośrednika pomiędzy lekarzem i Pacjentem. Ze względu na to, że każdemu Pacjentowi przypisany jest konkretny, dedykowany Opiekun, który prowadzi go poprzez całą ścieżkę leczenia, możliwe jest powstanie indywidualnej relacji opartej na zaufaniu. Pacjent może zwrócić się do Opiekuna po pomoc w kwestii leczenia w każdej sytuacji, bez obaw, że zostanie negatywnie odebrany. Może podzielić się z nim każdym problemem, ponieważ pozostają w stałym kontakcie telefonicznym. Doświadczone osoby na stanowisku Opiekuna Pacjenta potrafią wyjaśnić diagnozę i możliwości leczenia zrozumiałym i prostym językiem, dzięki czemu Pacjent może z pełną świadomością podejmować decyzje dotyczące swojego zdrowia. Ponadto Opiekun wyręcza go w sprawach organizacyjnych, dzięki czemu leczenie staje się bezstresowe i przyjemne. W takiej wizji leczenia Pacjent nigdy nie czuje się zagubiony ani bezradny, ponieważ zawsze może zwrócić się po pomoc do swojego osobistego Opiekuna.

 

Wybierz indywidualne leczenie z dedykowanym Opiekunem

W Dentim Clinic każdego Pacjenta otaczamy największą troską i doskonałą opieką. Z myślą o komforcie osób, które podejmują złożone leczenie w naszej Klinice, jako jeden z z pierwszych gabinetów w Polsce wprowadziliśmy funkcję Opiekuna Pacjenta. W naszej Klinice jedna z profesjonalnych, wykwalifikowanych Opiekunek: Ania, Dorota lub Magda pomogą Ci pokonać drogę do Twojego wymarzonego uśmiechu. To osoby z wieloletnim doświadczeniem w branży stomatologicznej, które doskonale znają oczekiwania i potrzeby Pacjentów oraz możliwości nowoczesnego leczenia. Jeśli chcesz zapisać się na wizytę, zadzwoń pod numer 800 920 435 lub wypełnij formularz.

Zapisz się do naszego newslettera!

Nie spamujemy, wysyłamy tylko powiadomienia o nowych wpisach na blogu i możesz się wypisać w każdej chwili.